پردازنده زئون E5-2695 V2 اینتل هسته مرکزی پردازش اطلاعات ورودی  و خروجی سرور است. اطلاعات تخصصی در مورد این محصول در تب اطلاعات بیشتر قرار داده شده است.

پردازنده زئون E5-2695 V2 از سری Xeon مجموعه پردازنده های اینتل است. هدف اصلی آن پردازش در سرورهای تجاری است. این پردازنده ها به طور معمول هسته های بیشتری نسبت به رایانه های رایج دارند. اما سرعت کلاک ها در مقایسه با پردازنده های Core i7 و i9 بسیار بهتر است. … تراشه های Xeon به مراتب مصرف برق بیشتری دارند و شدیدا داغ می شوند.

پردازنده های Xeon برای محاسبات با کارایی بالا و غیرخانگی هستند. برای مثال ،پردازنده Xeon می تواند حدود 1.5 ترابایت RAM را کنترل کند. پردازنده Xeon صرفا فقط هسته های بیشتری ندارد.

Xeon تراشه های کلاس سرور اینتل است و ارزان هم نیستند. آنها به خوبی تراشه های سری Core I اینتل ساخته شده اند. هزینه خرید Xeon بسیار بالاتر از مدلهای سری Core I است.

Xeon برای اکثر بازی ها مناسب است به دلیل سرعت پایین تک رشته ای دچار مشکل می ش.د. Xeon به طور کلی نسبت به پردازنده های i5 و i7 عملکرد بهتری دارند. زیرا برای سرورها طراحی شده اند: هسته ها / رشته های بیشتر ، اما با سرعت پردازش پایین تر.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد پردازنده های زئون روی این لینک کلیک کنید.

برای خرید پردازنده های اینتل به صفحه فروشگاه مراجعه کنیدسی پی یو سرور
برای خرید انواع هارد سرور به انواع هارد مراجعه کنید

اینتل زئون E5-2695 V2